tirsdag den 26. februar 2008

Første opdagelser

Hej allesammen

nu har jeg fundet min biotop. Den ligger lige bag Claus Aage Kofoeds bondegård.
Du ved ikke hvor det er? Bare se her:



Det er et dejligt sted ca. 15 km syd for den dansk / tyske grænse.
tæt på ser det sådan ud:



Jeg har fundet mange spændende spor og ting. Der er for tiden meget mudret, da det har regnet en del og fordig der er dyr som går der. Jeg har taget et billede af et aftryg, som jeg vil høre om i kan finde ud af hvilket dyr det hører til.
Billedet ser i her:



Nu er jeg så lidt nysgerrig, om der mon er fisk i, så jeg spurgte min gode ven Claus Aage om han vidste det, og her er så det han fandt ud af, god fornøjelse!!!




OBS: Nu er jeg spændt på om i ved hvilket dyr sporet stammer fra.

Hilsen
Jan

3 kommentarer:

Ib Nielsen Birkblad sagde ...

Det bliver spændende at følge med i hvad du finder og finder på i din biotop. Med flinke naboer skal det dog nok gå. Mon sporet er ra et dyr med horn?

mig sagde ...

Jo Ib, det er da muligt, der er da masser af "husdyr" rundt omkring biotopen. Jeg har da en anelse af hvad dyr det er, så jeg sender nok et billede af "husdyret"!

Hilsen
Jan

Gitte sagde ...

Hej Jan

-Skønt at se at du stadig holder fast i din person, han holder endnu ;)

Knus Gitte